DuyguSerkan Kızlar 13+2 olduk doktorum akıntında artma olcak dedi 10 matısta kontrole gittiğimde evet akıntım arttı koku renk degısmesi yok ama kasıntı gibi olmaya basladı sizdede oldumu bu durum
Nehirrr Bir litre kaynamış soğuk suya iki kapak sirke koyun onunla yıkayın iyi gelecektir doktorlar ilaç yerine bunu öneriyor. Ben bol su içtim geçti susuzluktan da kaşıntı olabiliyor ☺
Bebegmibkliyrm Aynen canim bendede var ben oysa daha5+4 um. Bugun doktora soylicektim keseyi gorunce heycandan unuttum.