Minnos87 Kizlar 10+2 hamileyim bugun kontrolum vardi normalde decavit kullanıyordum fakat dr um eger istersen felix omega 3 kullanabilecegimi hatta daha faydali olacagini soyledi aranizda kullanan varmi acaba sizce baslamalimiyim?