masallarin aslında öyle.. kalp atışı için salı randevum var , hayırlısı. 6+0 midrm çok hassaslaştı ya , tadım tuzum kalmadı resmen. Hazımsızlık yaşıyorum. Yediğim bir lokma yemekte bile karnımda müthiş gaz birikmesi oluyor ve çok ağrı yapıyor. Bir de hafif açsam eğer midemde büyük boşluk oluşuyor. Midemle başım dertte yani napcam bilmiyorum. Bulantımda var prilam kullanıyorum. Sen nasılsın peki?