Derya1453 DenizGzm kaç haftalık oldu peki ben de gitmedim bakalım benimki me oldu benim de kanama m yok
Derya1453 DenizGzm merak ettim ne yaptınız doğum oldu mu benim bugün kontrolüm vardı 32 haftalık olduk doktor biraz yukarı çıkmış bekleyeceğiz dedi
asaf-2021 Bnde 29+6 dayım bugün kontrolüm vardı . Doktor plasenta aşağıda yukarı çıkmasını bekleyecez çıkmazsa sezeryan olacak dedi
DenizGzm Derya1453 evet doğum yaptım çok şükür hiç bi sıkıntı olmadı plasenta previa olmasına rağmen ameliyatta beklediğimden daha az kanama oldu dedi doktorum. Kızımı aldım sağsalim kucağıma çok şükür 18 günlük olduk🦋
Derya1453 DenizGzm ya çok sevindim Allah sağlıklı güzel bir ömür nasip etsin prensese 🌸inşallah ben de sağsalim kavuşurum bebeğime 🌸
DenizGzm Derya1453 amiiinnnn canım benim rabbim sanada nasip etsin inşallah sağsalim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😍