Fatoana Ben o ilaçların hepsini kullandim hic bi ise yaramadi 5. Ayima kadar kustum 9. Ayima girdim hala arada kusarim… Her hafta doktor bana serum takar oldu yemez icmez oldum…. midemdeki suyu bile kustum… Allah kimseye boyle gebelik nasip etmesin… Cok zor geçti… sadece limon yedigimi biliyorum baska agzima bisey koysam çıkarıyordum o kadar bitkin gucsuz düşüyordum ki ozmnlar birde ailenden uzak sehirde olunca ne anne ne baba ne kardes var… 😥Kaynanamin umrunda değildik zaten… Allah razi olsun birtek eşim vardi yanimda lavaboya kusmaya gidiyordum kapiyi kilitledigim zaman kiziyordu kusarken bile sirtimi sivazliyordu Allah razi olsun valla kimsemiz yoktu birbirimize sahip cika cika atlattik bazi şeyleri…. Ay nerden nereye geldim… Canim doktoruna soyle suyun biter serum taksin ben oyle yaptim… Allaha emanet ol insallh tez zamanda gecer benimki gibi 5 ay ugrasmazsin… 😊😊😥