MihricanA 😀bizde 34+3 olduk bazen uyuyor haraket etmiyor beni endişelendiriyor bazen de öyle bi haraket ediyor ki yine endişe edip iyi misin annecim diyorum 😂 her iki şekilde de endişe ediyoruz benim bebeğimin ayakları sağ tarafımda bazen kaburgalarımı ittiyor bazen de göğsümün altına koyuyor ne nefes alabiliyorum ne oturabiliyorum 😀az kaldı ama geçecek 🥰