haziranin25i Fy-33 gebelikte şeker yüksekliği için burda da okuduğum kadarıyla doktorlar diyetisyene yönlendiriyor konu hakkında doktorunuzla görüşmediniz mi?
ilkim_55 Bana da 75 yüklendi tokluk 146 çıktı belki gizli şeker olur diye diyetisyene yönlendirdi simdi o listeye göre yiyorum. Çoğu şey yasak. Evde şeker ölçümü aleti aldık 1 hafta takip edip yazacağım doktor bakacak