36+4 günlük hamileyim kızlar rahim bölgesinde aşırı sancı oluyor özellikle uzandığımda ayakta geçiyor nefesimi kesiyor geceden beri uyutmadı doktor her şey normal dedi dün kontrolde nst normal çıktı sancı olduğuna yemin edebilirim ama ispatlayamam kasılma çok olmuyor ama adet sancısının resmen 3 katı sancı oluyor dayanılmaz benim gibi olan var mı