Bebegiminannesi_ Kızlar ben bu ay soğan kürü yaptım biteli 3 hafta oluyo ne gelen var ne giden adetim 1 hafta gecikti test yaptım yine negatif benim gibi olup hamile olduğunu öğrenen var mı 😔🥺
Aslanannesiayse Bebegiminannesi_ hiç unutmam evlendiğimiz 10.ayına kadar hamile kalamadığım için eşim bana soğanı kaynatıp suyunu içirmişti zorla ! Ama aslında bende hiçbir sorun yoktu ve neden olmuyor diye ve kısır damgası yemek üzere olmaktan strese girdim ondan olmuyordu 😔
afrasil Bebegiminannesi_ benimde geciktirdi kaç gündü hatırlamıyorum 4 5 gündü galiba arkadasim şaşırdı sığan suyu adet söktürmek için seninkinide nasıl geciktirdi diye
Sivasss Bebegiminannesi_ canım vala ben soğan kürü pek önermiyorum işe yarayanında var ama bende koca koca kistler yaptı zor gitti özellikle adet düzenliği yaşayan içmesin bence
Aslanannesiayse Herkese tavsiyem söylemesi kolaydır belki ama fazla kafaya takmaMaya çalışmak çünkü mucizeler hiç beklemediğiniz anda gelir 😉