Herkese merhaba dudaklarında kolay kolay uçuk çıkan biri değilim ama bu hafta içindeki 2. Uçuk geçen günlerde üst dudağımdaydı ona müdahele ettim tam kurudu geçti bugün uyandığımdan beri alt dudağım şiş ve acıyordu yine uçuk çıkmış bu bir belirti olabilir mi acaba yoksa bağışıklığım mı düşüyor yada stresten mi oluyor tüm bunlar 🤦🏼♀️ Başına gelen var mı acaba böyle birşeyle karşılaşan 🤦🏼♀️