Deniz-67 Annelerım bugun dr gittık dr humana ve laktom ıkısınden birini al kullan dedı bırde göğüs ucu kremı verdı varmı sizede böle kullanan humana ve laktom Ikısının arasında kararsız kaldım hangısı daha etkılı acaba
SofiB Deniz-67 lansinoh kullanmıştım doğumdan önce kullananmaya başlamıştım çok şükür hiç yara olmadan tamamladım emzirme sürecini
Deniz-67 ceren63 evet bugun öle dedı dr daha 37+2 yim hafta alcak ınsallh göğüs ucu krem ve anne sütü cayı içmemı soyledı