Merhabalar. Ben genesiste seval hanıma gidiyorum.Genesiste pandemi sürecinde doğum yapan oldu mu yakın zamanda . Fiyatı sistemleri nasıl acaba bilgisi olan var mı. Doğuma eşimiz girebiliyor mu? Kaç refakatçiye izin var. Doğuma hangi doktor geliyor kendi doktorumuz mu nöbetçi doktor mu (mesai saatinde olursa doğum kendi doktorumuz mu mesela) bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim