Enissseeed Merhaba kızlar bursa şehir hastanesine giden ya da doğum yapan var mı merak ettiğim sorular var .
Dilemege Enissseeed şehir hastanesine takipliyim beyefendi gelmek isterse bu ay doğum yapıcam inşallah 😂
Enissseeed Dilemege insallah sağlıcakla gelir bebeğiniz . Bende bidaha ki şu yapacağım insallah nasıl oluyor doğumlar merak ediyorum refakatçi alıyorlar mı normal doğumda .
Dilemege Enissseeed Amin İnşallah 🙏🏻 Sizinde bebeğiniz sağlıkla gelir inşallah 🤲🏻Refakatçi alıyorlar diye biliyorum hatta geçen hafta kontrole gittiğimde ziyaret saatleri 19:00 dan 21:00 arası olmak üzere 10 dakikadır diye anons geçtiler 😊