Dygclk51 Selam kızlar dün 9.haftamıza girdik ama bende bel ağrısı kasık ağrısı gibi şikayetler yok .bu şikayetlerin olması mı iyi olmaması mı bilemedim hep acaba bsey mi oldu diyorum.siZ de durumlar nasıl belirtileriniz neler
Kaderimm Dygclk51 herkeste aynı olmaz cnm rht bı hamilelik geciricek gibi gözüküyor sun insallh da öyle olur bbginde sıkıntı olmadığı sürece düşünme bunlari