Msydn6 vallahi normalde bitki çayı çok severim ama hamile kaldığımı öğrendiğimden beri ağzıma sürmediğim 3 şey var. bitki çayları, tarçın ve hurma. Zaten riskli gebeyim ama riskim ortaya çıkmadan önce de ağzıma süremedim korkumdan. Aksi gibi de canım tarçınlı kurabiye, bitki çayı falan çekiyor 😂
Ama ıhlamur içilebiliyor diye biliyorum. Yine de doktora danışmak lazım.