16 hafta gebeyim 3.gebeliğim ilki 9 haftalıktı kalbi durduğu için kürtaj oldum 2.gebeliğim hep düşük riskliydi ama sağlıcakla aldım kızımı kucağıma suan da 16.haftadayım ve kalktığımdan beri sol tarafımda şiddetli ağrım var daha önce ki gebeliklerimde kaşık ağrısı çekmedim akıntımda da çok az kan gördüm ama daha da gelmedi fakat kaşık ağrım hiç durmuyor ığıl ığıl baş ağrım da var ve gözlerim çok ağır sürekli kapanıyor başına bu durum gelen var mı böyle bi süreci sağlıkla nasıl atlatınız bilgisi olan varsa yardımcı olurmusunuz bol bol uzanıyorum da