nisotti Merve6521 prima ile baslarsan baska bez kullanamiyormus. Diger bezler hep pisik yapiyormus. Ben sleepy natural 1 paket alip denicem. Olmazsa en son prima alirim diye dusundum. Tek marka beze bagimli kalmak istemiyorum
baby3_ Denizzz88 bende 26 haftayı bitirdim yavaştan bakıyorum herkes stok yap diyor da istemiyorum belki pişik yapcak bilemiyoruz ki
Denizzz88 baby3_ aynen öyle iyi diyoruz ismi var falan diyoruz ama her bebek bir değil tabi belki pişik yapacak çok stok yapmamak lazım