Merhaba arkadaşlar bugün şeker yüklemesi yapıldı sonuç yüksek çıktı. Kesin tanı için dahiliye doktoruna yönlendirildim. Tekrar yüksek doz 4 aşamalı şeker taraması yapılacak . 4 kez kan vericem . Merak ettiğim gebelikte şekeri olanlar gebelik bittikten sonrada şeker hastası olarak mı devam ediyor hayatına kalıcı hale mi geliyor. Yoksa gebelik bitince normale dönüyor mu ?