Merheba herkese. 10 günlük bebeğim var alnında ve göz kapağında gül lekesi dediğimiz lekesen var yani kızarıklık. Daha önce yaşayan var mı geçiyor mu, doktora kontrole gittik ama ben normal olduğunu düşünmüştüm yeni farkettim ki geçmeyen bir kızarıklık 😰