Kızlar son adet tarihim 25 Ekim 27 kasımda test verdim sabah 13.64 akşam 27. Çıktı iki gün sonra 74 çıktı doktor yükseliş güzel dedi.
Ama benim adetim çok düzensiz dolayısıyla yumurtlamamda düzensiz. Normal bir adet düzenin den sonra betanın daha yüksek çıkması gerekiyor. Ama ben adetime yakın sanırım gebe kaldım. Geç döllenme mi gerçekten bilgisi olanlar yazarsa sevirim kaç haftalık hamileyim. Birde kafadan hamile kalmadan 2 hafta ekleniyor normal düzendede bu şekilde cevaplarınızı bekliyorum..