senaack benimde sol tarafım sadece öyle canım sağda birşey yok sanki tir geçiyor üstünden de kemiklerim kırılıyor gibi salı günü doktoruma sorucam biraz iş yapayım biraz ayakta durayım maf oluyorum o günüm zehir oluyor bana yattığım yerden zor kalkıyorum bu durum ağırlaştıkça normal diye düşünüyorum.