Güzel anneler sizce açlık tokluk testi gereklimi ben şu an 29 haftalık gebeyim doktorum yaptırmak istersen yapalım dedi ne yapmam gerek karar veremedim bu konu da bilgili anneler varsa bana yardımcı olabilirse sevinirim hani birde ben bu testi yaptırınca neyi öğrenmiş olacağım
Şimdi den teşekkürler güzel anneler ❤️🥰