Merhaba kizlar
Hamileliğimin 3. Ayına girdim.belimde ve bacağımda çatlaklarin olduğunu gördüm ne yazikki doktora losyon yada krem onermesini söyledim. Oda organik Hindistan cevizi yağı ve kakao yağı önerdi . Baslayacagim ins.Aranızda kullananlar var mı ?tecrübeli anneler siz bu durumla nasıl başa çıktınız memnun kaldığınız ürünler var mi