Yamiiien 6 haftalık gebeyim bugün doktor a gittim ilk kez ultrasonla bakıldım , doktor ulstrasonla göremedi vajinalden baktı , kalp atışını göremiyorum duyamıyorum haftaya tekrar gel dedi . Aynı durumu yaşayan varmı 😞
Sda Canim kese gözüktü mü kalp atişi için henüz erken 1 hafta daha beklemen gerek benim de ayni sekildi icini ferah tut
uleZeynep İlk doktora gittiğimde sadece keseyi göstermişti 10 gün sonra gel kalp atışlarına bakalım demişti. Yaklaşık seninle aynı haftalardaydım. İçini ferah tut doktorlar pat pat diye en kötü durumu hemen söylüyorlar 😊
Yamiiien Dayanamadım başka doktora gittim sabah gittiğim hiç ilgilenmemişti 😞 ama suan ki çok güzel ilgilendi çok şükür bebeğimin kalp atışını dinledim diğer doktora hala şaşkınım çok teşekkür ederim kızlar yorumlarınız için 🙏🏼