Kızlar bugün vajinal muayene oldum enfeksiyondan şüphelendiğimiz için.çamaşırımda bir şey yok fakat peçeteye silince pembe leke gördüm tam kırmızı değildi 17+6 günlük gebeyim endişelenmeli miyim?muayene sırasında kendimi çok kastım ondan olabilir mi?