Ben şu an park hayatta Hasan şahinere gidiyorum erken doğum öyküm var devlete de gidiyorum Evren beye ikisi de çok ilgili Hasan beye daha uzun süredir gittiğim için diyebilirim ki iyi bi doktor önlem alan anlatan. Arkadaşım iki doğumunu da onda yaptı çok memnundu. Hastahane için aynı şeyi diyemeyeceğim ama