Busraslan94 Arkadaşlar doğuma 1 ay kaldı hâlâ bir isim karar veremedik. Eşimin annesinin adı Yasemin koymayı çok istiyor ben de onu kırmak istemiyorum ama yanına da birşey koyalım istiyoruz. Lütfen yardimci olun artık daral gelmeye başladı. Ne zormuş 😭