Ocakannesii Kızlar 34. Haftamdayım herşey iyi gidiyor Allaha şükür sadece birşey danışmak istiyorum siz tecrübeli annelere yada hamilelere bu haftadan sonra daha çok kilo alır mı yoksa normal mi ilerliyor cevaplarınız için çokk teşekkür ederim şimdiden🙏🏻💐
egeanul Ocakannesii merhaba canım bende 35 haftalığım doktora dün gittim 2300 dedi kilosu düşükmüş biraz bol bol meyve sebze süt be süt ürünleri tüketmemi söyledi bu haftalardan itibaren yanlış hatırlamıyorsam haftada 250 grm alması lazımmış😊
07elf Ocakannesii almayan bebek almıyor malesef kilo 🙈 37. Haftamda 2880 gr dı. Her hafta 100 gr alıyor 🙈 yapmadığım yemediğim bişey kalmadı kiloyu ben aldım o sadece 100 gr alıyor
Aybuke1 Ocakannesii bende bugün gittim doktora 33+1de 2883 gr ortalama 36 haftalık civarı dedi bebeğin kilosu na takılma sağlıklı, olsun da gerisi hiç önemli değil 😊 bu, haftalarda sonra daha fazla bebiş kilo alıyor
Ocakannesii egeanul Bende 34+3 oldum dün gittim 2.552 gram ultrasonda görünen ama yanılma payı cok oluyor belki daha az yada daha fazla olabilir takma hic sağlıklı olsunlarda🙏🏻 Doktor doğru diyor ama süt yumurta peynir bakliyatlar mercimek kuru fasulye vs muz pekmez tahin meyveler kırmızı biber yeşil biber havuc falan cok yarıyor bebeğe bol yogurt ye sütnü ic gerisi Allahtan☺️🤗
egeanul Ocakannesii ahh aslında bir bişsen ne kdar yediğimi🤭😂neden böyle çıktı anlam veremedim iki hafta önceye kadar herşey normal demişti🤷🏼♀️
Ocakannesii egeanul Tatlım genetik bence bu işler benim bi tanıdığım var hic özenmezdi ekmek pilav makarna vs yiyip duruyordu 4 kg altında dogurmadı hic şans işte😅
Ocakannesii 07elf Anlam veremiyorum bende bazen bazı insanlar ekmek hamur işi vs yiyor doğuruyorlar tosun gibi akışına bırakmak lazım sanırım ne kadar incelersen üstüne düşersen olmuyor herhalde😅🤷🏻♀️
07elf Ocakannesii kesinlikle 😁 zaten son haftamız artık doğduğunda büyüsün diyorum bnde sağlıkla inşallah 🙏🤗🥰
Ocakannesii Aybuke1 Masallah bebeğine canım Allah sağlıkla kucaklarımıza almayı nasib etsin inşallah🙏🏻 Neler yiyorsun anlat bizede😅
Aybuke1 Ocakannesii aminn inşallah hepimiz için 😊 aslında normal besleniyorum ekstra hiç bişey yapmıyorum ama kaşar muz yoğurt ve ceviz yemeye dikkat ediyorum doktorlar da diyor zaten kaşar muz pekmez bu, 3 ü bebeğe çok yarıyor muş