Kızlar 3 aralıkda dogum yaptım dün kontrele gittm bide nr göreyim brbehımın doğumda köprücük keniği kırılmıs allaha sükür sinirleri zedelenmemiş refleksı hareketi iyi aglaması fa yok on gün sabıt tutmaya calısın ve 20 gğnnsonra kontrlee gelin dedi sanki dünyam basıma yıkıldı evlat ne farklı biseymiş bebegim sag köprücügü kırılmıs sürkeli kafası sol tarafa dogru yatıyor saga dogru hıc yatırmıyor aceba bundan yana bı sıkıntı olur mu sureklı aynı tarafa cevırıp uyuması duz falan tutabılıyor ama bakasrken yatarken kafasını sol donduruo uyuyor pazartesi kıntrelu var insallah hersey onun için güzel olur