Merrvvee yahu nesi komik tutturdum yani öyle değil öyle değil diye riskli gebelik geçiriyorum iki gebeliğimde de vajinal yoldan kullandım ve doktorumun tavsiyesiyle şuan gidelim 10 doktora soralım ister vajinal ister ağızdan kullan diyecek arkadaş yine sorsun doktoruna ama dediğinizde ısrar etmenizi hiç anlayamadım ısrarla öyle değil böyle diyorsunuz ancak ilacın vajinal yoldan kullanılmasının hiç ama hiç bir zararı yok