Yildizparlak 4 Kasım’da son adet günüm ayın 24 ünde kan testi yaptım sonuç negatif çıktı ayın 4 ünde yaptığım kan testinde sonuç 66.64 değerim düşük mü bilgi verebilir misiniz bu durumu yaşayıp da yükselenler var mı
Gzmm34 Yildizparlak önemli olan düşük çıkması değil canım 2 günde bir en az %60 oranında artması.Benim ilk değerim 23 çıkmıştı
Miniginannesiiiii Yildizparlak ben 23 kasımda kan testi yaptırdım 82,89 çıktı 26 kasımda tekrar yaptırdım 250 olmuştu sende 2 gü aralıklarla kan testi yap netleşir ben her sonucu doktoruma wtsaptan iletiyordum 3 gün önce ilk ultrasyon kontrolümüzü yaptık 🙈 Darısı size inşAllah
Merve43 Yildizparlak değeri takip etmeniz lazm. Mesela benim so adetim 5 aralıkta, 31 aralıkta test yaptırdım 37.5 cıktı değerim. 2 gün sonra 93 cıktı. 2 günde ortalama iki katı kadar artması lazm.
Yildizparlak Gzmm34 bende Cuma günü öğrendim hamileliğimi yarın tekrardan gidip değerlerine baktıracam
pinar55 Benim ilk testim 22 çıkmıştı 5 gün sonra yaptırdığımda 360 çıkmıştı şimdi 10 haftalık hamileyim
Gzmm34 Gizemmmmmmkync ilk 23 le öğrendim canım sonra 70 134 246 430 ondan dört gün sonra da keseyi gördük
Miniginannesiiiii Gizemmmmmmkync daha baktırmadım çünkü ultrasyon kontrolüm vardı keseyi gördük daha gerek kalmadı yani 🙈
Gizemmmmmmkync Gzmm34 hımm tam iki katı artmamış ya sorun yaşadınız mı kuzum benim de son testim tam iki kat artmamış içim bi tuhaf oldu korkuyorum birde tüp bebekle oldu
Gzmm34 Gizemmmmmmkync benimde aşılamayla oldu canım %60 oranında artması gerek tam 2 katı olmak zorunda değil.Kişiden kişiye hem artış hızı değişiyor hem de başlangıç değeri.İnan doktor bile çok umutlu değildi benden ama olacağı varsa oluyor.İyi yanından bak canım sen de en azından dış gebelik boş kese ya da kimyasal gebelik ihtimalin yok.Senin değerlerin nasıl canım kaç haftalıksın
Gizemmmmmmkync Gzmm34 kuzum daha bu ihtimallerin hepsi var malesef 4+5 im daha keseyi görmedik henüz. Değerlerim 56-143-313-632-1253 böyleydi. Bi daha vermedim. En sonuncu tam iki katı olmayınca üzüldüm açıkcası herkesin 3-4 kat artıyor benim böyle
Gzmm34 Gizemmmmmmkync bence sonuçların gayet iyi canım sakın canını sıkma ne güzel düzenli bir şekilde artmış en azından.Bende 5+2 de gördüm gönlünü ferah tut inş bi dahaki gitmende keseyi görürsünüz canım
Yildizparlak @Gizemmmmmmkync peki idrar testinde ne zaman çıkar benim adetimin ilk günü 66.64 kan değerim di bıgün idrar testinde sonuç negatif ti sonuç neden böyle çıkmış olabilir
Gizemmmmmmkync Yildizparlak canım bence kesin hamilesin benim bir gün önce silik çıkmıştı ertesi gün test yaptırdım 56 çıktı