Ygmr76 benimde beşik 60 ×120 kendi nevresimi 60 ×120 ama tam beşiğe göre çocuğu örtsen bi tarafı açıkta kalıcak
e bebekten nevresim aldım 100× 150 kenarlardan bir karış büyük onuda içe katladım tam beşik kadar oldu ama çocuğu rahatla örtersin öyle abes büyük değil zaten öyle dursa firmalar yapmaz o boyutta standart