Esrakm canım devlet hastanesine daha önce gitsen de gitmesen de kabul etmeme gibi bi durumları yok mecburlar sonuçta. Hayırlısı olsun insallah hakkınız da . Ben devlete gidiyorum ama gittiğim devlet hastanesi biraz uzak acil bi durum söz konusu olduğunda evime yakın olan devlet hastanesine gidiyorum hiç ben bakmıyorum demiyolar. .