Kızlar 16 gün önce sezaryen doğum yaptım. Dikiş yerimde gözle görülür bir sıkıntı yok ama dokunduğumda sertlik hissediyorum o bölgede normal midir? Kontrole henüz gitmediğim için yazmak istedim. Bir bilgisi veya tecrübesi olan varsa yazarsa çok sevinirim 🌸