Elax memorial cetin bey… Harika bir doktor az daha makul bir fiyatla istersenz bati hastanesi zozan hanimi oneririm… Genesise ben normal soguk algnligi icin bile gittigim de hic memnn kalmadm o hastaneden, calisanlardn…. Arkadsm gidiyor kadin doğuma o da hic begenmmsti… Sevval di galiba kiza çocuğun olmaz dedi net konustu kiz hamile kaldi… Rabbimin isi tabiki ama o kadar net konsmaya gerek yok hem karsisndaki insani da dusunmeli uzlmesin die