Bireylulmasali doktoruna danıştın mı açık kırmızı pembe lekelerler ve kanamalar duran bir kan değil yeni gelen bir kan oluyor genelde. Bende ilk gebeliğim de pembe lekelenme yi yaşamıştım peçeteye gelmişti ama benim muayene nedenli değildi. Düşük yaptım sonrasında da. Sen bence her ihtimale karşı düşük önleyici hormon ilacı kullan bir kaç gün. Alttan muayene hiç olmadım ben daha 14. Haftadayım. Alttan muayene hiç yapmayacam dedi doktorum. Progestan yada duphaston kullanabilirsin sor doktoruna ama