Firdevssduru Kizlar 25 haftalik gebeyim tansiyonum son zamanlarda hep dusuk sizinde dusuyormu normalmi acaba bu tansiyondan hic anlamiyorum
kucuktospam Firdevssduru gebelikte düşük tansiyon normal diye okudum banu çiftçi’nin kitabında yüksek tansiyon istemeyiz diyordu ayağını yüksek bir yastığa koyup uzanın diyordu.
Bsk-12 Firdevssduru benim de 8-4 veya 9-5 genelde.ama geçen de biraz buradaki başlıklara baktım gebelikte normalmiş yüksek olması tehlikeliymiş hamilelik için