Merhaba. Öncelikle bu benim ilk postum. Bende bebek isteyenler arasında hergun yazınizi okuyarak kendim için hep umut aradım. Arkadaşlara danıştım. Ve birgün bende hamile kalırsam bende bekleyenlere umut olucam diye hamile olmayi bekledim. Ve hamileyim. Öncelikle bir çok arkadaşım aklından çıkar düşünme felan diyorlardı ama nasıl çıksın ki akıldan. Adetime bı hafta kala başlıyordu yalancı belirtiler o hisler. Ama hep negatif. Ve sonra üzüntü takip ediyor. Ve gelecek ay içi tekrar umut beslemeye başlıyordum. Ve o aylardan biri olan Kasım ayinda, arkadaşlarımdan tavsiyeler alarak denemeye başladım. İlk işim internetten ovalasyon testi sipariş etmek oldu. Sonrasında adetimden 5 gün sonra hemen hemen her gün testi yapmaya başladım. Çizgi koyulasmaya başlayınca daha dikkatli oldum. Belimi yormamaya başladım. Ayaklarımı sıcak tuttum. Ve eşimle beraber bol bol kuru incir,kuru dut,ceviz ,fındık yedik. Bütün ay yedik. Ovulasyon testininde kırmızı olmaya başladığı önceki günler ve sonraki günler değerlendirildi. Ve gelelim belirtilere;
28 günde bir adet gören birisiyim.
Adet günü adet olacak gibi sancım oldu. Alttan baskı. Vajina duvarlarım baya kasıldı ve ağrıdı. Kesin adet oluyorum dedim . Bu sıralarda rüyalarımda dumanı üstünde yemekler görüyorum.canim çekiyordu. Bende rüya diyerek aldırış etmedim.Ama hala aklımda gebelik var. Sonra 3 gün bu şekilde sürdü. Ben implantasyon yani yerlesme kanaması yaşamadım. Adetimden 4 gün geçti. Göğüs ucum acımaya başladı. Ve sadece bir gün depresyon hali ve baş dönmesi yaşadım. Hemen ardından koku hassasiyeti belirtiler arasına geldi. Ben hala gebe olduğumu bilmiyordum. Burda bir yazıda kirpiklerin gebelikte birbirne girdiği yazılmıştı. Bende eşime baktırdım kirpiklerim nasıl diye. Birbirine girmiş gibi dedikten sonra bu sefer biraz daha emin oldum ve evdeki son gebelik testinide yaptım. tam negatif derken çok ince hayalet çizgi çıktı. Ve daha yeni hamile olduğumu anladım. O gün midem gurul guruldu. Hep açtım. Meğerse ben aseriyormusum o rüyalar hep asermeymis. 2 saatte bir hep acikiyorum. Aradan 2 gün geçtikten sonra test yine yaptım ve kırmızı çizgi daha koyuydu. Şimdi 5 haftalıgiz. Ve göğüs acısı sağ kasikta arada gelen kramp, sancı ve açlık var. Benim yaşadıklarım en erken belirtiler bunlar. İnşallah Allah bebek isteyen herkese hayırlı evlatlar verir. Sizler için bol bol dua edicem. Allah’a emanet olun ❣️