Mihrmah03 Arkadaşlar dostinex ilaç başladim bu ay yumurtlama gördüm ovulosyonda acaba değerlendiksek olurmu bebek için bugün çatlamiş dün değerlendiryemedik bu gün olsa olurmu acaba ?
Mihrmah03 Yasemin0728 hiç o konuda bilgi vermedi ilaç bitince gel demiş 2 ay sonra belki tutar sağlikli olur bu ay değerlendiyoruz nasip bakalim