Kutupyildizi001 Sezeryan ile doğum yapalı 2 ay olacak korse kullanabilir miyim? Kullananlar hangi konseyi tavsiye ediyor. 5 kilo fazlam kaldı ama karnım pek gitmedi. O yüzden kullanmak istiyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum