Gizemburak35 111 biz 12+6 dayiz 12+1de ikili tarama gittik doktorumuz kesin olmamakla cinsiyet tahmininide yapti:) ama ikili tarama11 ile 14 hafta arasi oluyor canim ve bebis biraz bacaklarni acarsa bu haftalarda belli olan cinsiyetler var:)
Ylzozprn Belli olabiliyor ben ilk oğlumu 11 de ikilide öğrendim değişmedi şimdi 2 .hamilelğim büyük ihtimal kız dedi 16 haftada kesinleşir diye düşünüyorum tavsiyem çikolata ve vişne suyu içip biraz yürüyün doktora girmeden önce