Kader-29 4.252 idi en son salı günü bugün Cumartesi bizim beyefendi hala doğmadı Pazartesi suni sancı ile gelecek inşallah sağlıkla. Benim normalde doğumlarım kolaydır ama busefer çok kilolu acaba durum nedir 🤷♀️🤷♀️Fikri olan ve yaşayan.
61Aysen Kader-29 bi tanidgm bi dogumunu 4100 kiloyla norml doğurdu ama dieri 42 hafta durdu oda 4300gr norml olmaz kilolu diyip sezeryane almislrdi.suniye gerk kalmaz belki sancinz olr hayirlisi
alindas Benimde doğuma kadar o kiloya ulaşır kesin. Nasıl cesaret ediyorsunuz yani beklesem normal doğursam olur mu ki çok kararsızım
Kader-29 alindas cesaret işi değil mecburiyet😂😂bizim burda böyle sezaryen, epidural işleri zor işler, benim diğer çocuklarımda aynı doğdu suni il ikisi geç biri erken doğdu bu içlerinde en geç ve kilolu olanı. Rabbim yardım ediyor.
alindas Kader-29 mecburiyet olarak düşününce beynim uyuşuyor stresten ben nasıl yapıcam bilmiyorum ama çok haklısınız. İlerde bizde bi hasar bırakır mı bundan korkuyorum. Allah yardımcımız olsun
Kader-29 61Aysen Sordum ama doktorum suni vericez olmazsa ben istedim diye belki epidural oluru kabul etti, etti bile değil deneriz olmazsa belki dedi sezaryen söz konusu bile değil. Almanya’da son aşamaya kadar bişey olmazsa sezaryen olmaz.