esraizmirli sabirsizanne111 ay bende öyle olmuştum biliyomusunuz kız diyordum hep erkek olunca bir afalladım😂 ama önemli olam sağlıklı olması ☺️
sabirsizanne111 esraizmirli herkes o kadar eminki kızım olacağından hamileliğimi duyan herkes senşn kızın olur diyordu. Erkeğe benzetri doktor diyorum şaka yapma diyolar hala inanmıyolar 😂
esraizmirli sabirsizanne111 yaramı deştin😂🤪 kızımın adı bile hazırdı Meva koyacaktım😂 doktorumda sağolsun 10 haftalıkken erkek dedi bende teşekkürler dedim 😂😂😂
sabirsizanne111 esraizmirli bizimkide eşimle sevgiliyken hazırdı Buğlem İsra koycaktık. 12 haftalıkken erkek mi sanki dedi doktorumuz ultrosonuda herkese atıyorum hiç kız diyen çıkmadı belki bi umut diyorum 😂
mom6565 esraizmirli url=https://hizliresim.com/aRE0i1][img]https://i.hizliresim.com/aRE0i1.jpg[/img][/url] bbakarsan sevinirim
Nur_tanem esraizmirli https://hizliresim.com/CLWgZ2 Keseye göre tahmin ediyor musunuz yuvarlak da değil fasulye De değil 🤭😂🥰 ne olur ki bu minnakim
Sevilay7 esraizmirli banada bakarmısn canım 12 haftalık fotoğrafı https://imgyukle.com/i/YJIlSS https://imgyukle.com/i/YJIbjt https://imgyukle.com/i/YJItsb https://imgyukle.com/i/YJIFFs https://imgyukle.com/i/YJI4Wc
Sevilay7 esraizmirli valla 12 haftalık yorum yaptı ama daha erken dedi yinede illa yorum yap dersen kıza benziyor dedi 1 hafta sonra gidecegim 16 haftalık olcaz bakalım ne diyecek