Alperefet https://m.trendyol.com/practika/5-farkli-bolge-destekli-hamile-yastigi-p-558821?boutiqueId=544037&merchantId=192926&gads=true&tyutm_source=google&tyutm_medium=cpc&tyutm_campaign=pla_shopping_smart_category_ev&gclid=EAIaIQobChMI1cvrsdu27QIVBWIYCh0YpQD2EAQYAyABEgK85vD_BwE trendyolda çok indirimde ama yorumları çok kötü kullanan varmı aylardır alamadım bir yastık karar veremedim🤦🏾♀️
Lelisca Alperefet ben evdeki ince yastıklarımı kullanıyorum çok şükür ihtiyaç duymadım henüz böyle giderse de almayı düşünmüyorum
Yldz3 Alperefet kendim yaptırdım terzide elyafım vardı içini doldurttum bu kadar büyük değil diz kapağımdan aşağısı yok bacağımı atıyorum yeterli oluyor benim için
minik_kalbim Alperefet aynisini aldım trendyoldan göründüğü gibi kabarık değil sadece onun dışinda gayette memnunum
Kuzeyufuk Asla alma onu alacağına normal yastık koy etrafına hiç gerek yok aldım iade ettim resmen altımda eziliyor boşuna para yani alma sakın başka markaya bak bence
icegul Bende var kullanıyorum memnunum. Ama n11den almıştı eşim bana. Başa koyulacak yerine ayak ucuma getiriyorum. Böylelikle kendi yastığımı değiştirmeme gerek kalmadı
Naaz Alperefet bende aldım ama hic kullanamadım. Çok ince içini doldurdum ama bu seferde vücudun her yeri farklı yüksek yada alcak geliyor normal yastık daha rahat oldu.
Ebruvlknarl Alperefet https://www.e-bebek.com/baby-mom-hamile-uyku-destek-yastigi-p-byp-3362 bunu kullanıyorum memnunum. Boyunuz 1.70 ve üzerindeyse küçük gelebilir onun dışında rahat😊
Seydasvmn Alperefet canım açıkçası hepsi nerdeyse birbirinin aynısı ben aldım içine ekstra elyaf doldurdum çünkü içi baya boş geliyor