wafflee Arkadaslar merhaba, dün kalp atısı dinlemek için gittik ama dr. Cok kucuk 15 gun sonra gelın dedi ama kalp atışını gördük. Çok istiyordum dinlemeyi . 7 haftalıkta duyulmayıp sadece görunen var mı
Kuzeyufuk wafflee su andada duyuluyordur doktor dinletmemiştir. Kalp atımını gördüysen korkmana gerek yok
Dilek0809 wafflee çok küçük diye o aletlere maruz bırakmak istemiyorlar eğer göründüyse aynı şey zaten inşllah biraz daha büyüdüğünde duyarsınız da 🤗
CemreBacak wafflee ayni bnada oyle demsti dktorum cnm insAllh bir dhaki gittiginde gumbur gumbur duyrsin 🤣
wafflee Kuzeyufuk özellikle söyledim dr.a merak ediyorum vs oda dediki kalp atımını görüyoruz sıkıntı yapcak bısey yok vs 15 gun sonra dınlersın dedi cok istedım de