Benım vardı hatta ben idrar yolu enfeksiyon varken çok şükür hamile kaldım bazen ondan dolayı karnım çok ağrıyor ben doktora gittim bana toz ilaç içtim uroday ilk gün daha da ağrıdı sonra ayaklarımı sıcak tuttum 4 tane çorap üst üste giydim ve günlük ped yerine kalın kumaslı bez kullandım ve su çok içtim şükür olsun geçti tavsiye ederim hayırlı olsun