elisas-mom covitim canım refakatçi alıyorlar ama seninle birlikte karantinaya giriyor hiç bir şekilde dışarı çıkamaz ve sen taburcu olduktan sonra ekstra 14 gün daha karantinaya girmesi gerekiyor kağıt imzalatıyoruz bunları kabul ederse alıyorlar ben gerek görmedim kardesim gelirim dedi ama ne gerek var zaten dışarı da çıkamıcak ha yanımda olmus ha olmamıs zaten hemşire doktor hepsi sürekli kontrol ediyorlar niye riske atayım ki boşuna