Kayamerve hayirli evlat olsun inşeallah, Rabbim sagsalim kavuştursun, bebek herkese inad yapmiş😁şimdi kiz diye seveleyin🤗benim ailemdede herkes kiz diyor, bitek eşim haric, kime inad yapicak orasi belli diyil😁 19 haftam tamamlanmiş, inşeallah 20-21de bende oyrenirim