Dbs Kızlar merhaba, bugün doktordan geliyorum. 4+5 iz ultrasonla keseyi göremedik daha vajinal de baktırmak istemedim. Çarşamba tekrar çağırdı doktorum. Sizler kaçıncı haftalarınızda gördünüz?
058elf Dbs 4+6 da karından görmüştüm ben tabi kişiden kişiye değişir canım haftaya gittiğinde görürsün :)
Nuray23 Ben 4+4 de karindan gormustum. Ama erken dollenme benimki adet biter bitmez hamile kalmisim. Belki seninki gec dollenmedir yada annenin karin bolgesiyle de alakali. Ben zayifim . Bidahaki gittiginiz de gorursunuz insallah😊
Dbs 34_21_23 geçen hafta baktırdım en son. Pazartesi tekrar baktıracağım ama hesaplarıma göre daha 700 800 falan bugün yani daha 1000 i geçmedik