Ben polikistik overli , şeker hastasi ve başka hastalıklarımda var eşimle normal yollarla Bebek sahibi olmazsak tüp bebek dusunmedik tam herşeyden vazgecmisken bir anda hamile olduğumu öğrendim ve öğrendikten sonraki ilk gün kanamam başladı arada çok oluyo arada azalıyor Dr takibim devam ediyor fakat ben benimle aynı durumda olanlar varmı neler yaşıyorsunuz bunu merak ettiğim için yazdım önerileriniz neler olur şimdiden teşekürler birde dualarınizda banada yer verirseniz çok sevinirim şuan 10 hafta 2 günlük olduk